شکایت از سایت های اینترنتی

2.1/5 - (7 امتیاز)

جهت مشاره تلفنی رایگان و درخواست وکیل کیفری با شماره زیر تماس بگیرید


71333400 - (021) { سی خط ویژه }

شکایت از سایت های اینترنتی

با رونق ارتباطات مجازی و همچنین کسب و کارهای اینترنتی و دیگر فعالیت ها، توسط فضای مجازی، به طبع مشکلات و قانون شکنی ها و سواستفاده ها در این فضا نیز شکل گرفته و با رشد و رونق روز افزون فضای مجازی و اقبال عمومی بیشتری که از سوی جامعه به کسب و کارهای اینترنتی می­شود، این قانون شکنی ها و کلاهبرداری ها، مشکلات امنیت اطلاعات اشخاص و امثال آن در فضای مجازی بیشتر می­شود. همین مسئله باعث شکل گیری پلیس فتا و دادسرای جرایم رایانه­ای در دستگاه امنیتی و قضایی کشور، برای جلوگیری و رهگیری این جرایم گردیده است. با وجود تلاش­ها و همچنین اخطار­های متعدد پلیس فتا، متأسفانه باز هم شاهدیم که جرایم سایبری بسیاری اتفاق می­افتد و پرونده­ها و شکایات بسیاری در این زمینه وجود دارد.

از جمله جرایم و قانون شکنی هایی که در فضای مجازی ممکن است رخ دهد، می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید اینترنتی از پیج های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی و سایت­های نامعتبر که پس از خرید و پرداخت وجه، کالایی به دست مشتری نخواهد رسید.
  • ساخت درگاه ­های پرداخت دروغین که اطلاعات کارت حساب را اخذ کرده و از طریق آن از حساب شما پول برداشت می­کنند.
  • درخواست پول با ساخت اکانت­های فیک از اشخاص حقیقی.
  • ارائه­ی جنس بی­کیفیت و تقلبی پس از تحویل کالا به خریدار.
  • هک حساب­های کاربری افراد و یا استفاده از اطلاعات شخصی افراد.

در بین این تخلفات، هرکدام بنا به شدت و اهمیت تخلف، در نهاد­های مورد نظر قابل پیشگیری هستند. در اینجا ما تنها درباره­ی تخلفات صورت گرفته توسط سایت­های اینترنی و اپلیکیشن ­ها صحبت خواهیم کرد. سایت­ها و اپلیکیشن ها خود انواع گوناگونی را شامل می­شوند. بسیاری از آن­ها دارای هویت و تأیید شده هستند و بسیاری دیگر به صورت غیرقانونی شکل گرفته و فعالیت می­کنند.

برای شکایت از سایت ­ها و اپلیکیشن های مختلف شما سه راه دارید:

  • می­توانید از طریق سامانه ­نماد اقدام به شکایت کنید.
  • می­توانید از طریق سامانه اینترنتی پلیس فتا اقدام به شکایت کنید.
  • همچنین می­توانید از طریق دادسرا شکایت کیفری انجام دهید.

عموما پیشنهاد می­شود که شکایات ها را بر اساس نسبت تخلفی که صورت گرفته است، متناسب کنید. اما در نظر داشته باشید که در هر صورت، تمامی این نهادها شما را در روند رسیدگی و احقاق حقوق افراد کمک خواهند کرد.

شکایت از سایت اینترنتی از طریق سامانه نماد

برای شکایت از فروشگاه های اینترنتی که داری مجوز و نماد اعتماد الکترونیکی هستند، کافی است از طریق سامانه الکترونیکی نماد برای شکایت اقدام کنید. با وجود اینکه این فروشگاه­ها دارای نماد و مجوز فعالیت هستند، نماد اعتماد الکترونیکی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به سایت­هایی که صلاحیت فعالیت دارند اعطا می­شود تا تضمینی برای فعالیت آن­ها باشد.

اما امکان دارد شکایات بسیاری از جمله عدم پاسخگویی فروشگاه، عدم ارسال کالا، خرابی کالا و نقص در آن، عدم بازپس­گیری کالای معیوب و دیگر مسائل مشابه، از این سایت­ها رخ دهد. لذا سامانه نماد برای رسیدگی به شکایاتی از این دست شکل گرفته است.

 سپس با ثبت و پیگیری شکایتتان از طریق نشانی اینترنتی www.enamad.ir می­توانید شاهد رسیدگی به مشکلتان باشید.

شکایت از سایت اینترنتی از طریق سامانه نماد

پلیس فتا شاخه ای از نیروهای پلیس است که برای برقراری امنیت در فضای سایبری شکل گرفته است و از این رو در تمامی بخش های سایبری حضور داشته و به وظیفه خود عمل می­کند. در سامانه اینترنتی پلیس فتا، شما امکان ثبت شکایت از هرگونه تخلف صورت گرفته اعم از هک شدن حساب کاربری، تخلفات خرید کالا در سایت های اینترنتی، صفحات اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی و همچنین اپلیکیشن های غیرقانونی که به منظور کلاهبرداری ساخته شده اند ، بازی­های آنلاین و یا معرفی سایت­های متخلفی که دارای محتوای مجرمانه و خطرات امنیتی و دیگر مسائل هستند، را دارید.

روند ثبت شکایت به این صورت است که پس از ورود به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir باید از صفحه­ی گزارش­های مردمی، بخش گزارش تخلفات را انتخاب کرده و پس از پر کردن فیلدهای مختلف مربوط به ثبت تخلف مورد نظرتان و ثبت نشانی­ های آن، دلایل خود را نیز در فیلد مشخصی بیان نمائید. البته توجه داشته باشید که پیش از این باید در سامانه با ثبت مشخصات خود از جمله نام و شماره تلفن همراه حساب کاربری­ای ایجاد کنید تا بعدها نیز با ورود به حساب کاربری­تان بتوانید شکایت خود را پیگیری نمایید.

شکایت از سایت­های اینترنتی از طریق مرجع قضایی

یکی دیگر از راه های ثبت شکایت از تخلفات، ثبت شکایت کیفری در دادگاه بر علیه متخلف می­باشد. این راه رسمی ترین راه ثبت شکایت است و همچنین در صورت اثبات، دارای مجازات برای شخص متخلف می باشد. در نتیجه بهتر است که برای ثبت تخلفات جدی که خودتان نیز دلایل کافی برای آن دارید از این طریق عمل کنید.

شیوه ثبت شکایت به این صورت است که با تنظیم دادخواست و مراجعه به یکی از دفاتر خدمات قضایی، اقدام به گشایش حساب ثنا و ثبت دادخواست در آن می­کنید. سپس به ترتیب پیامک های مختلفی برای شما ارسال خواهد شد و طبق مراحلی از جمله تقدیم مستندات شما و تشکیل پرونده، روند قضایی رسیدگی به شکایتتان طی می­شود. در این موارد به تناسب پرونده تان، امکان استفاده و گاهی نیاز به استفاده از مشاوره و حضور وکیل را نیز خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • سارا رضائی
    سارا رضائی

    با عرض سلام
    از سایت فروش آسوکالا (asokala.com)، خرید کردم اما بعد از ۳ هفته هیچ فاکتوری از سبد خرید و حتی هیچ اسمی از سفارش و پرداخت من در پروفایلم وجود نداره. بعد از شکایت، پشتبانی آسوکالا با من چند روز در تماس بودن اما به رغم ارائه‌ی مدارک کافی و شرح بسیار خواسته از جانب من، به جای برطرف کردن مشکل، صرفا تهمت پیشداوری زدند و پاسخهای نامربوط به خواسته‌ی من دادند. فاکتوری از سفارشم نشان دادند که صرفا در سیستم سایت آسوکالا و دارای اطلاعات اشتباه بود. بعد از شکایت از اینماد، فقط، کارشون وعده و وعید جهت مختومه کردن شکایتم بود که وقتی فهمیدن من گول وعده نمیخورم، کالا ر ارسال کردند اما اقلام موجود داخل مرسوله، نه با سفارش و نه با توافق ثانویه منطبق نبودند. پاسخهای پشتیبانی آسوکالا هم تا این لحظه، فقط انکار هرگونه توافق و زیرسوال بردن هرگونه حقی برای منه لذا با مذاکره نمیتونم به نتیجه برسم. اما نمیدونم که ارجاع به مراجع اداری در اینماد چگونه است؟ لطفا توضیح بدین که اگه ارجاع کردم باید برم دادگاه و دادخواست بنویسم؟

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      سلام .با مراجعه به دفتر خدمات قضایی . و از طریق تعزیرات حکومتی شکایت و بیگیری کنید

  • ابراهیم فکری
    ابراهیم فکری

    سلام
    بنده اقساط خود را درست پرداخت کردم ولی لندو اقساط را به بانک پرداخت نکرده است و این کم کاری موجب امتیاز منفی برای اکانت ما و در نتیجه عدم برخورداری از تسهیلات بانکی شده است.
    با این روند در حال حاضر برای دریافت وام ودیعه مسکن اقدام کردم ولی به دلیل امتیاز منفی از جانب بانک آینده که لندو مقصر است ،وام به من پرداخت نمیشه تا زمانی که مشکل امتیاز منفی حل بشه.
    لطفا جدی پیگیری کنید .

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      سلام ، سوال نامفهومه

  • علی
    علی

    سلام من دیروز از سایت ایرامن محو جم خریداری کردم پلوش از حسابم کم کردن ولی جما رو نزدن چی کار کنم جما یا پورنو زنده کنم لطفاً کمکم کنید

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      سلام ، شما میتونید ازطریق سایت نماد ،و تعزیرات حکومتی و صنعت و معدن ، و پلیس فتا طرح شکایت کنید

  • علی
    علی

    سلام من از یک نفر طلب کارم کشاوزم وبه طرف هندوانه فروختم ۱۳۰۰۰۰۰هزار طلبم حالا میگه ازم طلبکار نیستی مدرک فقط شاهد دارم. چه اقدامی بکنم

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      سلام،
      با استناد به شهادت شهود و دلایل دیگر میتوانید مطالبه طلب خود را نمایید.

  • محمدرضا
    محمدرضا

    سلام خسته نباشید من از یه سایت فروش پول بازی پول اون بازی رو خریداری کردم سایت هم هست.ولی بعد از یک هفته هنوز انجام نشده که قرار بوده یک روزه باشه هیچکس هم جواب مارو نمیده

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      سلام.به دادسرتی جرائم رایانه شکایت کنید

  • Mahan
    Mahan

    سلام من یک لپ تاپ از سایت دی جی کالا خریدم مشکل داشت مرجوع کردم الان برای دریافت وجه اعلام می کنند باید تیم فنی بررسی کنه تا نتیجه اعلام بشه ۱۶ روز گذشته هر روز که زنگ می زنم اعلام می کنن ۲۴ ساعت دیگه خبرتون می کنیم همین فراید هر روز که زنگ می زنم داره تکرار میشه بنظر شما برای دریافت وجه چطور اقدام کنم؟
    پیشاپیش تشکر از راهنمای شما.

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      سلام ،شما میتوانید به سایتهایی که به این موارد اختصاص داده ( اتحادیه کسب و کار مجازی ، وزارت صنعت ، تعزیرات ،) مراجعه و شکایت خود را ثبت نمایید

  • Mn
    Mn

    سلام خسته نباشید بنده یک پک بخاطر بیماریم گرفتم حدود۲میلیون ک با کلی اسرار کرد ۱میلیون ۶۰۰درحالی که من دونه دونه حساب کردم ایشون قیمت رو ۲برابر کردن و الان می‌خوام پس بگیرم میگن ۴۰۰تا ۵۰۰تومن خسارت میگیرم چون قضاوتم کردید و توی گرما رفتم پست بنظرتون امکان شکایت از ایشون هست ؟؟
    من این پول رو به سختی بدست آوردم 🙂

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      سلام ، بهتره که این موضوع توافقی حل کنید ، طرح شکایت موجب پرداخت هزینه بیشتر و صرف وقت می‌باشد

  • رامین
    رامین

    سلام وقت بخیر اقا من۷ماهه از سایت لندو درخاست وام کردم ولی متاسفانه بعد ۷ماه هنوز واریزی بنده رو انجام ندادین بجز من چندین هزار نفر دیگه ام همچین مشکلیو دارن ترو خدا کمکمون کنین دستمون به جایی بند نیسش پول خودمونم که واریز کردیم بهمون پس نمیدن

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      برای مطرح کردن شکایت های خود از سایت های کلاهبرداری با شماره ۱۹۷ تماس حاصل فرمائید

  • علی سلیمی
    علی سلیمی

    سلام من از سایت کافه اپس برنامه خریدم اطلاعات دروغ بهم دادن وبه محض خرید برنامه به مبلغ ۲۹۹۰۰۰ تومان دیگه نه پشتیبانیش و نه واتس اپشون جوابمو نمیدن خواهش میکنم راهنمایی کنید کجا باید از این کلاهبردارها شکایت کنم .

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      جهت شکایت از سایت های کلاهبرداری با شماره ۱۹۷ تماس حاصل فرمائید

  • محمد هادی
    محمد هادی

    سلام خسته نباشید
    برخی سایت ها هستند که در اون عکس های بدون حجاب زنان ایرانی وجود دارد جایی که بتونم شکایت کنم و یا کاری بکنم رو معرفی میکنید

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      برای مطرح کردن شکایات و سوالات درمورد سایت ها با ۱۹۷ تماس حاصل فرمایئد و با پلیس فتا صحبت کنید

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      با سلام در حیطه کار ما نمی باشد.

  • nima
    nima

    سلام عرض میکنم از سایت گیسوم خرید یک کتاب رو انجام دادم اما واسم نفرستادن رفتم توسایت پلیس فتا شکایت کنم اما مثه اینکه سایت مشکل داره باید چیکار کنم؟

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      دادسرای ویژه رسیدگی به امور اینترنتی مراجعه کنید در خیابان کاشانی اباذر

  • پویا
    پویا

    سلام میخواستم از کالاف استور شکایت کنم . این سایت دارای نماد الترونیکی هست و یه ماه میشه که نزدیک ۲۰۰هزارتومن از من گرفتند جهت خرید اکانتی ولی رمز و ایمیلی به من ندادن لطفا به نحوه ای این سایت رو گزارش کنید سر یه ملت رو کلاه گذاشته

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      برای مطرح کردن شکایت از سایت های کلاهبرداری و پیگیری آن با شماره ۱۹۷ تماس حاصل فرمائید

  • ابوالفضل
    ابوالفضل

    سلام من دریک معامله اینترنتی اکانت کالاف دیوتی موبایل خریدم در ابتدا فروشنده فیلم از اکانت و گان ها و… بزام از اکانت فرستاد و حالا اطلاعاتی ک داده اشتباه بوده من میتونم شکایت کنم؟

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      بله
      در دادسرای ویژه رسیدگی به امور اینترنتی مراجعه کنید

  • فرشته محمدی
    فرشته محمدی

    باسلام
    بنده اواخر آذر ماه از پیج آی دیجی یک دستگاه لب تاب خریداری کردم و تا الان ۱۰اسفند به دستم نرسیده هی امروز فردا میکنن نماد اعتماد هم داشتن و تا برج ۶. ۱۴۰۱ نماد اعتماد الکترونیک دارن من دو فقره چک براشون ارسال کردم و ۱۲میلیون پول حالا چطور میتونم ازشون شکایت کنم و پولمو پس بگیرم

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      سلام.ازطریق مدیرسایت پیگیری کرده وبعددادخواست علیه صاحب سایت بدهید.

  • بهار اسماعیلی
    بهار اسماعیلی

    سلام من از سایتی که اینماد ندارند خرید انجام دادم تاریخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ . گفته بودند بعد از ۲۰ ام اگر ثبت بشه برای تعطیلات بعد از عید ارسال میشه ولی هنوز ارسال نشده در اینستاگرام هم که کد رهگیری قرار میدهند هنوز بارکدی دریافت نکردم ،در واتس اپ هم خیلی سرسری و پیام های از پیش اماده جواب میدهند . چطور میتونم شکایت کنم ؟ در پلیس فتا هم خواستم شکایت یا پیگیری کنم کلا سایتشون ارور میده

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      در سایت اتحادیه کسب و کار های اینترنتی شکایت خود را ثبت کنید و یا با پلیس فتا تماس بگیرید
      و می توانید به دادسرای ویژه رسیدگی به امور اینترنتی مراجعه کنید

  • نوید
    نوید

    سلام من از سایت گیم تستر خرید سی پی کالاف دیوتی دلشتم به قیمت ۵۰ تومن ولی هنوز پولمو برگدوندن لطفا پیگیری میکنید

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      با پلیس فتا تماس بگیرید

  • سوگل
    سوگل

    سلام دوستان خواهش میکنم به لندو اعتماد نکنید یه سایت کلاهبرداری هست من بهمن ماه ۱۴۰۰ ثبت نام کردم گفتن ۷۲ ساعت بعد استعلام از بانک میاد یه اپراتور دیگه گفت نه ۷ تا ۱۰ روز بعد ۱۵ روز تاییدیه اومد و یه پیک اومد مدارک برای امضا اورد و هرچی گفتم می خوام مدارک بخونم گفت وقت ندارم باید چند جا دیگه هم برم خانوم فلانی خودش پر میکنه شما فقط زیر برگه هارو امضا کن اصلا نذاشت مدارک بخونم و همین موضوع من به شک انداخت بعد اومدم تو سایت ها خوندم دیدم همه از لندو ناراضی هستند و هر چی که سفارش میدن سه ماه چهار ماه بعد میرسه البته اگه برسه. زنگ زدم گفتم می خوام انصراف بدم گفتن مبلغ قسط اولتون سوخت میشه من از اول اسفند قسط اولمو ریختم از ۱۵ هم پیگیری کردم که چرا کالام نمیرسه گفتن ۱۵ روز کاریتون نشده فردا تماس بگیرید و من هر روز تا ۲۰ اسفند تماس گرفتم و بعد گفتن بانک مبلغ نریخته ۲۰ فروردین تماس بگیرید دعوا کردم گفتم انصراف میدم مبلغو برام بریزید گفتن نمیشه زمانیکه ثبت نام کردم گوشی ۱۲ بود وقتی قسط اول ریختم شد ۱۴ تومان از بانک آینده پرسیدم گفتن ما پولو یجا براشون واریز کردیم و این لندو پولارو تو حسابشون نگه میداره از ۲۰ فروردین هر روز زنگ زدم و باز همون حرف های تکراری که ارجاع دادیم پیگیری میشه و از سایتی که خرید کرده بودم چون فاکتورم دیر شده مابقی پولی که ریخته بودمو پس داد چون قیمت گوشی شده ۱۷ تومان بهشون گفتم از لندو شکایت میکنم و بعد از چندبار تماس یکی از خودشون باهام تماس گرفت و گفت برید شکایت کنید چون این سایت دروغ و کلاهبرداریه و واقعاا پول تو حساب هروز باهامون تماس میگیرن و همه شاکی هستن این سایت دروغ و خیلیا دستگاههای پزشکی برای بیماراشون میخوان و این لندو هیچ مسئولیتو قبول نمیکنه و پولو تو حسابش نگه میداره، خواهش میکنم ازشون خرید نکنید
    من الان نمی دونم چطور می تونم شکایت کنم؟

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      باید تشریف ببرید دادسرای ویژه رسیدگی به امور اینترنتی و پیگیری کنید

  • e.gh
    e.gh

    سلام، بنده از سایت دیجی کالا دستبند طلایی رو ۵ فروردین سفارش دادم، و ۸ فروردین ثبت مرجوعی کردم برای ۱/۱۴ و بخاطر دلایلی دوباره زمان تحویل مرجوعی رو عوض کردم به ۱/۲۰ و مجدد مجبور به تغییر به ۱/۲۳ شدم و در همه ی این ثبت ها، درخواستم تایید شد ولی وقتی ۲۳ رو به ۲۲ تغییر دادم،و البته در عرض چند دقیقه مجدد ویرایش به ۲۳ کردم، اول پیامکی حاوی تایید درخواستم به من ارسال شد، و سپس چند دقیقه یا ساعت بعد پیامکی حاوی رد درخواست من، بخاطر به ثبت رسیدن درخواست در خارج از بازه زمانی ۷ روزه ی مرجوعیشون، آنرا رد کردند و در تماس اولیه از من مستندات خواستند که نشون بدم در بازه ۷ روزه ثبت کردم و من هم ارائه دادم ولی قبول نمیکنند،و الان به من میگن چون چندین بار عوض کردی و آخرین زمان ها رو انتخاب کردی، پس از عمد بوده و ما از شما پس نمیگیریم و شما از کالا سوءاستفاده کردین.و اگر شکایتی داری به مراجع قانونی مراجعه کن و مستندات رو ارائه بده. من الان نمیدونم به چه مرجعی باید درخواست رسیدگی بدم؟ و اصلا فایده ای داره یا خیر؟

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      شما باید شکایت را در سایت اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی ثبت بفرمایید
      تا از مرجع مذکور پیگیری انجام شود و اگر منتج به حل و فصل قضیه نشد، در دادسرای ویژه رسیدگی به امور اینترنتی شکایت را ثبت بفرمایید

      • شهره
        شهره

        سلام .وقت خوش در تاریخ ۹فروردین از طریق سایت همه جیز اینجاست یکعدد پیراهن دخترانه السا و آنا با عنوان محصول ترکیه به مبلع ۷۲۰هزارتومان خریداری کردم .پس از تحویل کالا متوجه عدم کیفیت کالا و مغایرت جنس با تبلیغ برند کشور ترکیه شدم پس از ارایه انتقاد به مسئول فروش با حاشیه سازی مبنی بر اینکه بنده به فروشنده تهمت زدم مواجهه شدم .تمامی مستندات ارسالی و…..موحود است .ممنون میشم از چه طریقی احقاق حق کنم

        • ره جویان عدالت
          ره جویان عدالت

          در سایت اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی شکایت خود را ثبت کنید
          و سپس در دادسرای ویژه رسیدگی به امور اینترنتی اعلام شکایت بفرمایید

  • محمد
    محمد

    سلام بنده فروشنده در سایت تیمچه هستم و بنا به اظهارات تیمچه صورتحساب موارد فروخته شده حداکثر ۱۵ روز تسویه مالی میشود ولیکن بعد از گذشت تقریبا ۳۰ روز هنوز تسویه با بنده انجام نشده و کسی پاسخگوی من نیست ! لطفا پیگیری بفرمائید ، ما که گناه نکردیم مبلغ ۴۱,۶۹۰,۰۰۰ میلیون تومان رو بلوکه کردن ! و من با ضرر زیادی رو در این مدت ۳۰ روز متقبل شدم ، لطفا دوباره مثل ما در دام نیوفتید با احترام

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      سلام.
      دادخواست بدهید.

  • امین
    امین

    سلام با عرض خسته نباشید من شرکت لندو یک وام ده میلیون گرفتم که بانک آینده این وام تامین کرده بعد من یک گوشی گرفتم بماند که حدودا یک میلیون گرون تر از بازار میباشد وقتی خرید کردم گفتن قسط پولشو باید پرداخت کنی من پرداخت کردم گفتن سه روز طول میکشه بعد از سه روز که بیست و دوم بهمن ماه بود من یک گوشی گرفتم گفتن ۷ اسفند تحویل میدیم درب منزل بعد از ۱۸ روز پیامی آمده میگه به علت تاخیر سفارش شما فردا برایتون ارسال میکنم یعنی یک گوشی از هر جای خرید کنه نهایت ۳روزه.من میخوام بدونم میتونم برام بانک آینده تخلف این شرکت و رسیدگی کنم اگر راهنمایی کنید ممنون میشم

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      سوال مفهوم نیست.

ثبت پرسش

شما می توانید از این بخش سوال خود را ثبت کنید و در کمترین زمان پاسخ مناسب را از طریق ایمیل دریافت کنید.

مشاوره حضوری

از طریق این بخش شما می توانید قرار مشاوره حضوری خود را ثبت و در زمان مشخص شده مشاوره حضوری دریافت کنید.

مشاوره تلفنی

درصورتی که نیاز به مشاوره تلفنی دارید از این بخش اقدام کنید و با وکلای پایه یک دادگستری تلفنی صحبت کنید.



  مشاوره تلفنی رایگان