وکیل در شهرک غرب

5/5 - (2 امتیاز)

جهت مشاره تلفنی رایگان و درخواست وکیل حقوقی با شماره زیر تماس بگیرید


71333400 - (021) { سی خط ویژه }

وکیل در شهرک غرب

بهترین وکیل در شهرک غرب تهران

پیدا کردن بهترین وکیل در شهرک غرب برای کسانی که در این منطقه ساکن هستند در ابتدا کار دشواری است .  اگر دنبال وکیل در شهرک غرب هستید ما به شما گروه وکلای دادگستری ره جویان عدالت را پیشنهاد می کنیم . در انتخاب بهترین وکیل در شهرک غرب باید دقت زیادی داشته باشید زیرا گاهی اوقات برخی با سوء استفاده از عدم آگاهی مردم، خود را بهترین وکیل در شهرک غرب معرفی و مبالغ زیادی را به عنوان حق الوکاله از آنان گرفته اند.  در حالیکه ، هیچ مجوزی برای وکالت در دادگاه ها نداشته و با وعده های پوچ و بی اساس از جمله وجود آشنایی با برخی افراد دارای نفوذ، اقدام به اخاذی و به اصطلاح کار چاق کنی کرده‌اند.  بنابراین اگر پرونده ای انجام پذیر نباشد  یعنی  از همان ابتدا مشخص است که به نتیجه لازم نمی رسد؛ وکیل در شهرک غرب وانمود به انجام آن نکند و قول بیهوده به موکل ندهد. نتیجه کار را همانطور که می بیند به موکل بگوید و نیازی نیست که صد درصد قول برنده شدن در دعوا را به موکل بدهد.

شهرک غرب  یا شهرک قدس، یک منطقه مدرن از محله‌های شهر تهران  است که در شمال غربی قرار گرفته‌است. دادسرای ناحیه ۳ ونک ، دادسرای سعادت آباد و دادسرای صادقیه برای طرح دعاوی کیفری ( شکایت ) برای طرح دادخواست حقوقی از جمله دعاوی خانوادگی ، ملکی ،و وصول مطالبات در محدوده شهرک غرب مستقر هستند.  به همین دلیل موسسات حقوقی و دفاتر وکالت زیادی در این منطقه وجود دارد که ممکن است شما عزیزان را در انتخاب بهترین وکیل در شهرک غرب دچار سردرگمی نماید.  شما می توانید از مشورت یا مشاوره حقوقی با وکلای ره جویان عدالت و مقایسه راهنمایی های آنان استفاده کنید و از این طریق وکیلی را که تجربه و آگاهی بیشتری در پرونده های حقوقی ، کیفری ، ملکی  ، خانوادگی موفق داشته را انتخاب کنید.

مشاوره حقوقی در گروه ره جویان عدالت توسط بهترین وکیل در شهرک غرب از طریق مشاوره حقوقی تلفنی،  مشاوره  حقوقی حضوری  با تعیین وقت قبلی و مشاوره حقوقی آنلاین با استفاده از سامانه پرسش و پاسخ در ساعات اداری از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۹ در زمینه پرونده های خانوادگی شامل کلیه دعاوی مطرح شده ناشی از طلاق ، حضانت فرزندان ، اجرت المثل و غیره ، پرونده های ملکی  شامل دعاوی مرتبط به املاک  مانند :  خلع ید ، تخلیه ، تصرف عدوانی ، الزام به تنظیم سند و  … و همچنین پرونده های حقوقی و کیفری صورت می گیرد .

 

وکیل خانوادگی در شهرک غرب

وکیل در شهرک غرب در گروه وکلای ره جویان عدالت توانایی اظهار نظر در کلیه ی امور حقوقی را دارند ، از این رو برخی از این وکلا ، به دلیل تجربه ی خود ، مایل به رسیدگی به پرونده های مربوط به دعاوی خانوادگی  مانند طلاق توافقی هستند ، این وکلا به عنوان وکیل خانوادگی در شهرک غرب وارد عمل می شوند . همچنین گروه ره جویان عدالت دیگر بخش ها دپارتمان مخصوص خود را دارد که هر دپارتمان دارای مشاور و وکیل در شهرک غرب متخصص و با تجربه می باشد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ثبت پرسش

شما می توانید از این بخش سوال خود را ثبت کنید و در کمترین زمان پاسخ مناسب را از طریق ایمیل دریافت کنید.

مشاوره حضوری

از طریق این بخش شما می توانید قرار مشاوره حضوری خود را ثبت و در زمان مشخص شده مشاوره حضوری دریافت کنید.

مشاوره تلفنی

درصورتی که نیاز به مشاوره تلفنی دارید از این بخش اقدام کنید و با وکلای پایه یک دادگستری تلفنی صحبت کنید.



  مشاوره تلفنی رایگان