وکیل در نارمک تهران

5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاره تلفنی رایگان و درخواست وکیل حقوقی با شماره زیر تماس بگیرید


71333400 - (021) { سی خط ویژه }

وکیل در نارمک تهران

اکثر مردم ساکن منطقه نارمک هنگامی که مشکل حقوقی برایشان پیش می آید معمولا به دنبال بهترین وکیل در نارمک خواهند بود. انتخاب بهترین وکیل در نارمک برای تمامی ساکنین نارمک و حتی شرق تهران امری اساسی و جزو مهم ترین اولویت های افراد درگیر در پرونده می باشد. با توجه به اینکه نارمک محله‌ای واقع در شمال شرق تهران است و دادسرای منطقه ۴ شرق و شمال شرق تهران و مجتمع قضایی مدرس برای طرح دعاوی کیفری (شکایات) و مجتمع قضایی شهید باهنر جهت طرح دادخواست حقوقی از جمله دعاوی خانوادگی ، ملکی و وصول مطالبات در اطراف این منطقه قرار دارند. دفاتر وکالت و وکلای و مشاوران حقوقی زیادی در این منطقه به چشم میخورد . از آنجایی که بسیاری از مردم به دلیل عدم آشنایی با قوانین قضایی، امکان احقاق حق خود را ندارند، انتخاب و به کار گیری بهترین وکیل در نارمک بسیار قابل اهمیت است و می‌تواند تاثیر زیادی در رای نهایی داشته باشد. همچنین قبل از گزینش نهایی وکیل در نارمک حتماً با چند نفر از گروه وکلای ره جویان عدالت مشورت کنید. توانایی برقراری ارتباط به جهت شرح موضوع با وکیل بسیار مهم می باشد. وکیلی را  انتخاب کنید که بتوانید به راحتی مشکلات خود را با وی در میان بگذارید.

گروه وکلای ره جویان عدالت که با کادری از وکلای مجرب و متخصص ، با داشتن دانش و مطالعات بروز حقوقی و تسلّط آن ها بر قوانین، مقررات و رویه ها می باشد. از ویژگی های مهم گروه وکلای ره جویان عدالت ، انجام کار به صورت گروهی و نیز انجام امور حقوقی موکلین توسط بهترین وکیل در نارمک می باشد . که ضمن افزایش کیفیت خدمات حقوقی دفتر انجام امور را تسریع و تسهیل می نماید. این گروه با برخورداری از مشاورین با تجربه و با انجام جلسات مشاوره حضوری کاملا تخصصی از پذیرش و قبول پرونده هایی که منتج به نتیجه مطلوب نمی شود جدا” خودداری می نماید لذا تمامی قراردادهای حقوقی و وکالتی با مراجعین توسط بهترین وکیل در نارمک با موفقیت توام میباشد.

دفتر وکالت هفت حوض

دفتر وکالت ره جویان عدالت به عنوان یک دفتر وکالت هفت حوض دارای دپارتمان خانواده، املاک ،کیفری و حقوقی  آماده است که وکالت قضایی و غیر قضایی شما عزیزان را بر عهده بگیرد.

در دفتر وکالت هفت حوض ، مشاوره حقوقی توسط بهترین وکیل در نارمک از طریق مشاوره حقوقی تلفنی،  مشاوره  حقوقی حضوری  با تعیین وقت قبلی و مشاوره حقوقی آنلاین با استفاده از سامانه پرسش و پاسخ در ساعات اداری از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۹ در زمینه پرونده های حقوقی شامل کلیه دعاوی مطرح شده ناشی از وصول مطالبات ، ارث ، شکایت از کارفرما و وکالت بلاعزل می باشد. وکیل در نارمک در گروه وکلای ره جویان عدالت توانایی اظهار نظر در کلیه ی امور حقوقی را دارند ، از این رو برخی از این وکلا ، یه دلیل علاقه و تجربه ی خود ، مایل به رسیدگی به پرونده های مربوط به وصول مطالبات هستند ، این وکلا به عنوان وکیل وصول مطالبات وارد عمل می شوند .  همچنین دیگر بخش ها دپارتمان مخصوص خود را دارد که درهر دپارتمان چندین وپکیل متخصص و با سابقه را دارا می باشدوکیل-در-نارمک

دعاوی خانوادگی شامل کلیه دعاوی مطرح شده ناشی از طلاق توافقی ، طلاق از طرف مرد ، طلاق از طرف زن ، همچنین دعاوی راجع به نفقه ، اجرت المثل  و حضانت فرزند مشترک و … می باشد.. در قانون مدنی ، حقوق خانواده یکی از مهمترین حقوق مطرح شده در این قانون می باشد برای بررسی این قوانین با مشاور حقوقی خانوادگی و وکیل در نارمک مشورت کنید . مشاوره خانواده بصورت تلفنی و مشاوره آنلاین از طریق سامانه های پرسش و پاسخ و همچنین مشاوره حضوری  با تعیین وقت قبلی از خدمات گروه وکلای ره جویان عدالت می باشد.

وکیل ملکی در شرق تهران

علاوه بر این در زمینه دعاوی ملکی شامل کلیه دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی ، الزام به اخذ پایان کار و صورت مجلس تفکیکی ،خع ید ، تخلیه ، رفع تصرف عدوانی ، رفع مزاحمت و ممانعت از حق ، افراز ملک مشاع ، دستور فروش ملک مشاع و بسیاری دعاوی دیگر که در دایره دعاوی ملکی قرار می گیرند ، وکیل در نارمک در گروه ره جویان عدالت آماده خدمت به شما عزیزان می باشند.

در امور مرتبط با دعاوی کیفری از جمله ، قتل ، دیه ، ، مواد مخدر ، خیانت در امانت ، ، کلاهبرداری ، سرقت ، جعل ، جرایم پزشکی ، روابط نامشروع ، استراق سمع ، تهدید ، مزاحمت تلفنی ، جرایم رایانه ای ، آدم ربایی و انتقال مال ، وجود و اخذ وکیل کیفری بسیار اهمیت دارد زیرا در تمام مراحل محاکمه باید وکیل در نارمک در امور کیفری به تناسب جرم و مجازات تاکید نماید تا مجازاتی که با عمل ارتکابی تناسبی نداشته باشد به افراد تحمیل نشود.

 

 


مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • فتانه سلیمان فلاح
    فتانه سلیمان فلاح

    سلام وقت بخیر سال ۹۶ صیغه ۵ ساله ی آقا شدم که حدود یکسال باهم بودیم و منو رها کرد و رفت سراغ زنو بچش و هیچ خرجی و مهریه نداد
    من هم دنبالش نبودم اما مرتب از طرف خودش و زنش آزار و اذیت تلفنی پیامی میشد که خوب قاعدتا من هم جواب میدادم تا دوماه پیش برای من پیج پورن درست کردن من چون دوتا پسر بزرگ دارم موضوع رومسکوت کردم و نزاشتم بفهمن اما به خودش پیام دادم و خیلی به هم بی احترامی کردیم ولی من متاسفانه مدارکو پاک کردم ولی اون نگه داشته و حالا از من شکایت کرده به جرم هتک حرمت و نشر اکاذیب وتهدید و فاش اسرار شخصی و توهین خواستم بدونم باید چیکار کنم و مجازات چیه و چجوری وکیل بگیرم و هزینه چقدره دادگاه ۱۸/۸ هست راهنمایی کنید ممنون میشم

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      سلام.بایدبامدارک کامل برای مشاوره حضوری تشریف بیاورید تاببینیم مشکلتان چیست.

  • Yas
    Yas

    سلام، وقت شما بخیر
    بنده حدود نه سال است که ازدواج کردم و از هم همان شب عروسی متوجه شدم که همسرم اعتیاد دارد و با وعده و قول ترک تا به امروز زندگی کردم. حدود ۴ سال هست که بیکار هستند و یکماه مشغول میشن ولی دوباره از کار بیرون می اید. چندین بارهم کمپ بستری شدن که بعداز چند وقت دوباره…. ، یکبار هم اقدام به جدایی کردم ولی با قول و خواهش و التماس نذاشتن تا آخر طلاق پیش برم. الان میخواهم که اقدام به طلاق کنم ولی نه وقت دارم و نه میخواهم بیش از این طلاقم طول بکشد و کسی از خانواده ام هم نمیخواهم که مطلع شوند، برای همین میخواستم ببینم هزینه ی این نوع طلاق که برای وکلا با توجه به شرایط همسر کار پیچیده ای نیست و من هیچ گونه حقی نمیخواهم (مهریه، نفقه و…) چقدر میشود.

    • ره جویان عدالت
      ره جویان عدالت

      سلام طرح دعوی طلاق زوجه با داشتن شرایط مندرج در عقدنامه طبق تعرفه قانونی ۲۰۰۰۰۰۰تومان است که ۶۰%ابتدا و ۴۰%در پایان کار پرداخت می نمائید برای مذاکره و انعقاد قرارداد باید به مدیریت این مجموعه مراجه نمائید .

ثبت پرسش

شما می توانید از این بخش سوال خود را ثبت کنید و در کمترین زمان پاسخ مناسب را از طریق ایمیل دریافت کنید.

مشاوره حضوری

از طریق این بخش شما می توانید قرار مشاوره حضوری خود را ثبت و در زمان مشخص شده مشاوره حضوری دریافت کنید.

مشاوره تلفنی

درصورتی که نیاز به مشاوره تلفنی دارید از این بخش اقدام کنید و با وکلای پایه یک دادگستری تلفنی صحبت کنید.



  مشاوره تلفنی رایگان